czwartek, 6 lipca 2017

The Summer Reader Book Tag

Hmm...Lato niby jest, ale u mnie w mieście raczej wygląda jakby była to jesień. Październik albo listopad dokładniej. Ale żeby było tematycznie chociaż słownie dzisiaj będzie Summer Reader Book Tag. 
Nie przedłużając już przechodzę do niego.


1. Lemoniada 
 książka, która gorzko i żałośnie się zaczęła , ale potem stała się lepsza.
Król Kruków Maggie Stiefvater. Początkowe rozdziały nie były może żałosne, ale specjalnie dobre też nie. I tak dopiero zaczęłam się wkręcać w tę historię gdzieś w 1/4 akcji książki.

2. Złote Słońce 
książka, która wywołała u ciebie niezrównany uśmiech.
Percy Jackson oczywiście :D
Ta seria jest tak genialna i tak zabawna, że czasami wybuchałam głośnym śmiechem czym dziwiłam rodziców. 

3. Egzotyczne kwiaty 
 książka, której akcja rozgrywa się w innych krajach.
Bohaterka 13 małych błękitnych kopert podróżuje po wielu krajach świata. Nie pamiętam jednak jakich - choć na 100% jednym z nich były Włochy. Sama książka była jednak nieco nużąca.

4. Cień drzewa 
książka w której tajemniczy, mroczny bohater zostaje przedstawiony jako pierwszy.
Nie przypominam sobie abym czytała taką książkę.

5. Plażowy piasek
 książka, która była ciężka w czytanie a jej akcja ledwo się rozwinęła.
Jak dla mnie była to Królowa Tearlingu. Z tego co wiem dużo osób lubi tą książke, ale dla mnie czytanie jej było męczarnią.

6. Zielona trawka
 bohater który był pełen życia, że aż się uśmiechałaś.
Kate z Promyczka. 
Nieco kontrastujące z tym co ją spotkało.
Kto czytał ten wie ;)

grafika summer, watermelon, and wallpaper
źródło
7. Arbuz
 książka, która miała jakiś soczysty sekret. 
Hmm...Nie mam pojęcia. Może Pretty Little Liars: Tajemnice Ali? Ja osobiście nie spodziewałam się takiego obrotu spraw. 

8. Kapelusz na słońce
 książka osadzona w ogromnym wszechświecie.
A chodzi o wszechświat w sensie, że kosmos? Przepraszam, ale ostatnio mam jakąś fazę na sci - fi i słowo "wszechświat" automatycznie sprawia, że od razu myślę o kosmosie. 
Jeśli więc chodzi o kosmos to może...Gra Endera? Albo Diabolika. 
A jeśli chodzi o Ziemię to Gra o Tron albo Władca Pierścieni.

9. BBQ 
książka w której bohater jest opisany jako przystojniak.
A ich nie ma w prawie każdej książce?
Ale niech będzie Jace z Darów Anioła albo Will z Diabelskich Maszyn. 

10. Summer fun 
 kogo nominuję.
Nikogo. Ja nigdy nie nominuję chyba, że do LBA.
Jak chcecie to róbcie - jak nie to nie XD

Pozdrawiam i do napisania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz