środa, 14 czerwca 2017

Book haul #9

 Co prawda Book haul miał się pojawić na początku maja, ale...Niektórzy obudzili się i zauważyli, że nie długo koniec roku szkolnego i jest za mało ocen więc mam teraz, brzydko mówiąc zapierdziel jakiego nie miałam przez cały semestr. Gratuluje. Nagroda Oczywistości się należy.

Ale przejdźmy do tej przyjemniejszej części, czyli...nowych - starych książek. Trochę mi się tego uzbierało przez kilka miesięcy.  Chociaż pewnie niektórzy z was kupują 12 książek w ciągu całego miesiąca. W każdym razie - bez zbędnego gadania przechodzę już do książek.



Od góry:
Mroczna przepowiednia (R. Riordan)
Czerwona Piramida (R. Riordan) - kupiona właściwie tylko dlatego, że była na promocji.
Diabolika (S,J Kincaid)
Ponad Wszystko (N. Yoon) - tą książkę kupiłam na targach, dlatego że wychodzi film. Znaczy się chciałam ją już kupić dużo wcześniej, ale dopiero film mnie jakoś...zmotywował do jej zakupu.
Głębia Challengera (N. Shusterman)
Zakon Mimów i Czas Żniw (S. Shannon)
Opowieści z Akademii Nocnych Łowców (wielu różych autorów) - swoją drogą, czy nie uważacie, że ta okładka jest okropna?
Imperium Burz (S. J Mass) - kupiona przedpremierowo na targach.
Czerwień Rubinu (K. Gier)
Wszystko to, co wyjątkowe (M. Quick) - uwielbiam Quicka, ale osobiście uważam, że ta książka znacznie odstaje od jego wcześniejszych.
Szóstka Wron (L. Bardugo)

No i to wszystkie książki, które kupiłam w przeciągu ostatnich czterech miesięcy. Całkiem możliwe, że byłoby ich trochę więcej, ale jako, że w kwietniu były targi w mojej miejscowości, uznałam, że nie będę kupować książek w marcu (co się nie udało) i kupię dużo na targach (gdzie o ironio kupiłam dwie). 
W każdym razie - ode mnie na dzisiaj to tyle.
Pozdrawiam i do napisania :)

15 komentarzy:

  1. Rick Riordan jak cudownie <3
    Poza tym czytałam tylko "Czerwień rubinu" i bardzo polecam.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hey! I am new at your blog (: I am following you now(;
    I hope you can visit mine and follow me back (; Have a good day!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bym sobie kupiła "Ponad wszystko" ale chyba przegapiłam już to oryginalne wydanie, a filmowego nie chcę :(
    Czerwień rubinu to sztos <3

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie na szczęście już wystawione oceny. Więc wreszcie wolność :D
    Strasznie chcę zapoznać się z Ponad wszystko bo widziałam zwiastun filmu który kupił mnie w całości a mam zasadę że najpierw książka później film. Po za tym na Diabolice utknęłam na 95 stronie i jakoś nie mogę dalej. Zazdroszczę Ci jeszcze cudownej Szóstki Wron <3

    OdpowiedzUsuń
  5. "Diabolikę" oraz "Imperium burz" także mam w planie i obie już czekają na swoją kolej ;)
    Do Trylogii czasu czuję swego rodzaju sentyment, a to nowe wydanie jest przepiękne!
    Nic, tylko czytać ;)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny stosik :)
    Zazdroszczę Imperium burz, Szóstki wron <3 Bardzo chciałabym je wreszcie przeczytać! :D
    Ponad wszystko to świetna książka, polecam ci! <3 tym bardziej, że jak piszesz - wyszedł film i pasuje pierw przeczytać książkę :D
    Pozdrawiam! :)
    recenzjeklaudii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka już dawno przeczytana.
      Podobnie jak wszystko z tego stosiku.
      Również pozdrawiam :D

      Usuń
  7. Piękny stosik. Ja również ostatnio kupiłam "Zakon mimów" i mam ją najbliższych planach.

    Pozdrawiam serdecznie i w wolnej chwili zapraszam na konkurs do mnie.
    http://niezapomniany-czas-czyli-o-ksiazkach.blogspot.com/2017/06/drugie-rozdanie-na-blogu.html

    OdpowiedzUsuń
  8. "Czerwień rubinu" ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak Ci się podoba nowe wydanie "Trylogii czasu"? :D Które wolisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba jednak to pierwsze.
      Chociaż te nie jest złe.

      Usuń
  10. Ale piękny stosik! Czytałam tylko "Ponad wszystko" i bardzo podobała mi się ta pozycja :) Dodatkowo planuję w najbliższych dniach sięgnąć po "Diabolikę" :)

    OdpowiedzUsuń