środa, 4 stycznia 2017

Ulubieńcy miesiąca: Grudzień

grafika january, snow, and welcome
źródło
Witajcie już w 2017 roku! 
Ale ja jeszcze na chwilę się cofnę do poprzedniego gdyż muszę podsumować jeszcze grudzień. I nie wiem co mogę tutaj jeszcze napisać więc przejdę już do sedna posta, czyli do podsumowania.

***

1. Muzyka




Znalezione obrazy dla zapytania Avengers 
2. Filmy
Obejrzałam Kubo i dwie struny - całkiem fajny, ale Koralina bije go na głowę i nadal uważam ją za najlepszą animację ze Studia Laika. Obejrzałam też anime Noragami (może zauważyliście, ale oglądam anime od czasu do czasu) - Yato jest taki kochany i w ogóle to postać miesiąca <3 i ogólnie to moja nowa miłość więc no... 
Z innych to oglądałam Trolle, Avengers - obie części. W sumie to grudzień należał głównie do filmów Marvela. 
I to by było na tyle w kwestii filmowej.

 
3. Książki
Udało mi się przeczytać 5 książek z czego jestem bardzo zadowolona. Co prawda powinnam czytać Lalkę, ale niestety mi się nie podoba (co było do przewidzenia) i po przeczytaniu 260 stron utknęłam i nie mogę ruszyć dalej. 
 Przeczytałam też dwie mangi Sherlock.
Lista książek przeczytanych w grudniu:
Przebudzenie Króla
Najdłuższa Podróż
Promyczek
Drużyna Pierścienia
Park Jurajski
Ilość stron łącznie: 2491
Iloś stron dziennie: ok. 80
***
A wam jak minął grudzień? Ile książek przeczytaliście?

Pozdrawiam i do napisania :)

5 komentarzy:

  1. Promyczek <3 Mnie udało się przeczytać 12 książek z czego jestem bardzo dumna. :D I w tym prawie wszystkie były niesamowite i ekscytujące. Żeby tak było przez cały rok. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi "Lalkę" dobrze się czytało - na szczęście ;) Nie przepadałam za wieloma bohaterami, ale jakoś się nie męczyłam.
    "Promyczek" to cudo nad cudami!
    Pozdrawiam :D
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobry wynik :)
    Mi również udało się przeczytać książek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach, przypomniałaś mi, że muszę w tym roku nadrobić filmy z uniwersum Marvela, co w moim przypadku wiąże się z oglądaniem wszystkiego od początku po kolei :P Ale 'Avengers" oglądałam i bardzo mi się spodobał.
    Jeśli chodzi o książki, przeczytałam ich w grudniu chyba 4, z czego jedna to "Oskar i pani Róża", czyli bardzo cienka. Nie za bardzo jestem z siebie zadowolona. Mam nadzieję poprawić się w tym miesiącu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. W grudniu udało mi się przeczytać tylko trzy książki. Inne rzeczy mnie przytłoczyły i nie miałam zbyt wiele czasu na czytanie. Gratuluje wyników i życzę powodzenia w 2017.
    Pozdrawiam,
    http://miedzy--stronami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń