sobota, 7 stycznia 2017

POSTANOWIENIA NOWOROCZNE BOOK TAG

Ta okładka jest piękna. Ogólnie to jak wydana jest ta książka...Mogłabym ją oglądać i nic innego nie robić.

1. Autor, którego książkę chciałbyś przeczytać w 2016 roku (którego książki, jeszcze nie czytałeś).
Jeszcze się nad tym nie zastanawiam. Prawda jest taka, że ja w tym roku nie planuję co chcę przeczytać. Wszystko to totalny spontan. Chyba, że są to premiery książek. Ale odnośnie pytania. Może Leigh Bardugo - mam chrapkę na Szóstkę wron, ale mam też obawę, że mi się ona nie spodoba. Czytał ktoś? Fajna jest? Warto kupić czy nie?

2. Książka, którą chciałbyś przeczytać
Oj dużo jest takich. Dokładnie 259 :) Ale chciałabym przeczytać Cinder ( z tego co wiem mają ponoć znowu ją wydawać więc to idealny moment żeby zapoznać się z tą serią no i akcja dzieje się w Pekinie!). Może jeszcze This Savage Song - opis brzmi naprawdę świetnie, ale musieliby ją wydać w Polsce. O! I chciałabym jeszcze Diabolikę S.J. Kincaid. Tylko szkoda, że taka okładka. Nie cierpię motyli...brr...

3. Klasyka, którą chciałbyś przeczytać
Ostatnie czytanie klasyka zakończyło się klęską. No i zbytnio też za nimi nie przepadam. Ale chciałabym przeczytać Wichrowe Wzgórza.

4. Książka, którą chcesz przeczytać jeszcze raz.
Dużo jest takich jest. Na pewno przeczytam Percy' ego Jacksona i Olimpijskich Herosów  (ogólnie wszystkie książki Ricka Riordana), Oddam ci słońce, Dawcę, Złodziejkę Książek. W sumie to ja kupuję głównie książki, które chcę właśnie jeszcze raz przeczytać. 

5. Książka, którą masz od długiego czasu i chcesz ją przeczytać.
Mam dwie: Lawendowy Pokój i Jądro Ciemności. Lawendowy Pokój czeka już prawie dwa lata, ale jest po prostu dla mnie za nudny i nie potrafię czytać dalej niż 100 stron. Zaś jeśli chodzi o Jądro Ciemności to będzie to moja lektura więc po prostu zaopatrzyłam się w swój egzemplarz.

6. Duża książka, którą chciałabyś przeczytać.
Przeminęło z wiatrem. Ale to taka cegła, że chyba nie dam rady. Przynajmniej nie w roku szkolnym kiedy to mam też "obowiązek" czytania lektur z gwiazdką. Human pozdrawia (taki nie do końca bo mam też rozszerzoną biologię XD)

7. Autor, którego już wcześniej czytałaś i chcesz przeczytać więcej.
Rick Riordan, ale on napisze. Jeszcze przez 4 lata będzie. 

8. Książka, którą dostałaś na święta i chcesz ją przeczytać.
Dostałam tylko jedną więc nie mam jakoś wielkiego wyboru a jest to Promyczek. Którego z resztą już przeczytałam. 

9. Seria, którą chcesz przeczytać (zacząć i skończyć).
Właściwie to wszystkie, które chciałam tak bardzo, bardzo przeczytać to już zaczęłam a skończyć nie mogę bo nie ma wydanych tomów w Polsce a mój angielski jest bardzo zły żeby je przeczytać w oryginale (pomińmy to, że nie chcę się go nawet uczyć bo został mi skutecznie obrzydzony chyba do końca życia). No, ale może być ta saga Księżycowa albo Klątwa (Porwana Pieśniarka itp.)

10. Seria, którą chcesz skończyć (którą już zaczęłaś).
Dość tego dużo jest. Wielu mimo, że chcę to nie mogę skończyć ponieważ albo tom nie ukazał się u nas albo nie został nawet jeszcze napisany. Ale bardzo bym chciała skończyć Dawcę bo pierwsza część mi bardzo się podobała. 

11. Bierzesz udział w czytelniczych wyzwaniach? Jeśli tak to ile książek chcesz przeczytać w 2016 roku?
Nie ponieważ.... mi się nie chce. 
Mam ambicję, ale mam też słomiany zapał więc długo bym tak nie dała rady. Czytam z resztą dla przyjemności a nie dla wyzwań.

***
No i to by było na tyle. 
Nie chciałam robić takiego zwykłego, zwyczajnego... zestawienia książek, które chcę przeczytać, że tak to ujmę więc postawiłam na ten tag. Wydał mi się idealny zwłaszcza, że mamy początek roku. 
Pozdrawiam i do napisania :)

10 komentarzy:

  1. Też chce przeczytać "Wichrowe wzgórza", ale nie wiem czy dam radę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, "Przeminęło z wiatrem" to ponad 1000 stron Oo Sprawdziłam z ciekawości i aż się zdziwiłam XD Ale spokooojnie, dasz radę: jak ja mogłam czytać prawie 1200 stron o torach kolejowych to Ty nie dasz rady klasyki kobiecej przeczytać? :D
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wichrowe Wzgórze są cudowne. Naprawdę polecam z całego z serca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że uda się je wykonać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Wichrowe wzgórza" polecam - jest to książka bardzo specyficzna jak na czasy, w który powstała.
    "Przeminęło z wiatrem" też mnie przeraża, ale muszę ją kiedyś przeczytać :) Trzymam kciuki, aby nam się udało :D
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. "Diabolika" wygląda niesamowicie zachęcająco. Pierwszy raz ją widzę, ale okładka... Wow <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz mi się okładka średnio podoba. Nie cierpię motyli.

      Usuń
  7. Mam dwa postanowienie: przeczytać więcej niż w zeszłym roku (chociażby jedną książkę) i uważniej wybierać to, co chcę przeczytać. Nie brać pierwszych lepszych, byleby zaliczyć. Delektować się książkami (:
    http://ksiegoteka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. "Szóstka wron" strasznie mnie kusi, tyle dobrych słów już czytałam na temat tej książki, więc pewnie za niedługo po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń