sobota, 1 października 2016

Ulubieńcy miesiąca: Wrzesień

grafika october, autumn, and hello
weheartit
1. Muzyka
Oj dużo żem słuchała. Obawiam się, że nie mogę Wam też zaprezentować tych wszystkich piosenek bo zajęło to zbyt dużo miejsca...chociaż w sumie...













Znalezione obrazy dla zapytania flash filmweb Znalezione obrazy dla zapytania Ant - Man filmweb
2. Film
Dużo też oglądałam. Obejrzałam Ant - Mana, Strażników Galaktyki, Igrzyska Śmierci, cały pierwszy i drugi sezon Flasha i teraz nie mam co robić bo trzeci wychodzi dopiero w październiku, Thora i w sumie więcej to nie pamiętam.

 
3. Książki
Przeczytałam 5 książek czyli w sumie nie tak źle. Wiadomo przecież, że nie będę czytać tyle ile przeczytałam w lipcu i sierpniu. 
A o to i książki które przeczytałam:
Koralina - recenzja
Mistrz i Małgorzata (a jednak ją przeczytałam - aczkolwiek tylko dlatego, że mnie zmuszono)
Igrzyska Śmierci
Mroczniejszy odcień magii - recenzja
W pierścieniu ognia
Ilość stron razem: 1796
Ilość stron dziennie: ok. 60

4. Inne
Zaczął się rok szkolny - od razu uprzedzam, że w kolejnym tygodniu stanę się zombie...Ha Ha! Żartuję oczywiście. Niestety nauczyciele jednak moim zdaniem lekko przesadzają - np. za to, że nie pisałam testu w pierwszym terminie musiałam "za karę" robić dodatkową stronę. Następnym razem przyjadę z gorączką - nie ma sprawy.
Ale dobra nie będę biadolić. Źle tak nie jest.
Byłam także w Operze na Czarodziejskim flecie. Mi się podobał.

6 komentarzy:

  1. Gratuluję wyników. Niech październikowe będą jeszcze lepsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też oglądałam w tym miesiącu "Igrzyska śmierci"! :) Oglądałaś bardzo fajne filmy! Jak podobał ci się "Ant-Man"?

    Pozdrawiam,
    Book Prisoner! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie no... ;-; To u nas są lekcje wyrównawcze o 7.15. ;-; Miałabym na nie pociąg 6.30. ;-; to niezła motywacja do nauki.

    OdpowiedzUsuń
  4. "Ant-man" jest fenomenalny :) ale nic dziwnego, w końcu to Marvel :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mistrz i Małgorzata czeka u mnie właśnie na przeczytanie, bo postanowiłam, że w każdym miesiącu będę czytała co najmniej jeden klasyk i właśnie przyszedł czas na Bułhakowa. W Mroczniejszy odcień magii zupełnie nie mogę się wbić, miałam już dwa podejścia i jak na razie utknęłam na 80 stronie.

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wyników! Uwielbiam zespół Coldplay oraz jego piosenki. Są takie klimatyczne ;) ♥
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń