wtorek, 25 października 2016

KULTUSARNY TAG JESIENNY

grafika book, starbucks, and christmas
źródło
Witajcie :)
Wpadam do was dosłownie na chwilę z tym tagiem. Nie jest on długi a ma całkiem fajne pytania więc pomyślałam, że czemu by go nie zrobić. 
Zapraszam do czytania :)

***

1. Jaka książka wydaje ci się być idealna do czytania jesiennymi wieczorami?
To już zależy od gatunku jaki lubimy. Ja np. wybieram głównie książki przygodowe albo fantastykę. Ale myślę, że książki Matthew Quicka są idealne do poczytania na tę porę roku. Szczególnie polecam Wybacz mi, Leonardzie albo Niezbędnik Obserwatorów Gwiazd. Albo ogólnie jakieś obyczajówki.

2. Oglądałaś/eś kiedyś film z motywem Halloween?
Nie. Ja tam nie lubię takich filmów.  
Ja tam nawet tego nie obchodzę.

3. Suszyłaś/eś kiedyś liście? Jaka książka padła ich ofiarą?
Tak, suszyłam. Myślę, że chyba większość z nas to robiła. A książką przeznaczoną do tego była encyklopedia.  O ile dobrze pamiętam to chyba o zwięrzetach.

4. Czy w którejś książce/ którymś filmie znalazłaś/eś motywy świąt/ obrzędów jesiennych?
W sumie to nie mam pojęcia. Niby są w Igrzyskach Śmierci Dożynki, ale one w książce są obchodzone bodajże w lato (szczerze mówią to nie wiem) a tak ogólnie (czytaj współcześnie) to 23 września, czyli w równonoc jesienną. 

5. Ostatnie pytanie! Lubisz jesień? Jeśli tak, za co?
No oczywiście, że lubię :D
 To moja druga ulubiona pora roku. Pierwszą jest zima. Ale ja to jestem człowiekiem który lubi zimno. Generalnie im zimniej tym lepiej. Nie cierpię gorąca. 

***
No i to już wszystkie pytania. 
Jak macie ochotę to możecie je zrobić.
A ode mnie to na dzisiaj tyle.
Pozdrawiam i do napisania :D

5 komentarzy:

  1. Każdy książkoholik lubi jesień, za te długie wieczory wypełnione dobrą lekturą i ciepłą herbatą:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wczesną jesień za jej cudowną kolorystykę. I za te deszczowe wieczory, podczas których siedzę z książką pod kocem i z gorącą herbatą w dłoni. No ale jesień jest też humorzasta i czasami zaskakuje nas ulewą z samego rana, a wtedy już tak bardzo mi się nie podoba. :P

    Pozdrawiam,
    Book Prisoner! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja mam zupełnie odwrotnie- im cieplej tym lepiej XD
    Też nie lubię filmów z motywem Halloween. Jakoś nie potrafię się na nich dobrze bawić :/
    Pozdrawiam :)
    http://welcome-to-my-little-big-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Do pewnego czasu mówiłam, że też lubię jesień. Ale tego roku zmieniłam zdanie - doprowadza mnie ona do jakiejś depresji i niechęci do życia i z utęsknieniem będę wypatrywać wiosny. ;)
    Pozdrawiam,
    Ania.

    http://chaosmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Czuję już taki klimat jesieni i ten twój TAG go spotęgował. Jak ja kocham jesienny klimat <3

    OdpowiedzUsuń