piątek, 14 października 2016

Book Haul #6

Wraz z początkiem kolejnego miesiąca (zaczynają się w końcu moje ulubione - no i zimno jest - nareszcie!) przyszedł czas na pokazanie Wam moich książkowych zdobyczy. Właściwie to już prawie środek, ale cii...
 Tak jak w poprzednim miesiącu  były to trzy książki - a miała być jedna więc no... niezbyt mi to wychodzi. No i jeszcze była promocja na fantastykę więc jak tu nie skorzystać?  W każdym razie - bez zbędnego pisania już pokazuje moje zdobycze.


Tak on się prezentuje. 
Czarnoksiężnika aktualnie sobie czytam. Reszta już przeczytana. Królowa Tearlingu - strasznie się na tej książce zawiodłam i chyba ją sprzedam. Już o wiele łatwiej czytało mi się nawet Mistrza i Małgorzatę.  Mroczniejszy Odcień Magii zrecenzowałam więc jeśli kogoś ciekawi moja opinia to może sobie poczytać recenzję. Ale tutaj wam napiszę, że książka mi się podobała. 

I to w sumie by było tyle.
Do napisania. 

5 komentarzy:

  1. "Czarnoksiężnik z Archipelagu" kiedyś wpadł mi w ręce, ale, niestety nie skończyłam go czytać.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam Mroczniejszy... i również byłam zadowolona. Poza tym właśnie tak jest z książkami, że często kupujemy kota w worku... Okładka może być piękna, recenzje innych pełne ochów i achów a w środku ból, pot i łzy. :((

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo "Czarnoksiężnik" <3 Ciekawa jestem Twojej opinii, biorąc pod uwagę specyfikę Le Guin :D Bo ja początkowo jej nie lubiłam tak w ogóle xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawiodłaś się na "Królowej Tearlingu"? Hmm... mi się podobała, na pewno nie porwała, ale była dość nietypowa. Główna bohaterka była świetna i brak wątku romantycznego to dla mnie duży plus. Jestem ciekawa Twojej opinii... mam nadzieję, że pojawi się recenzja :)
    Pozdrawiam cieplutko!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. "Czarnoksiężnik z Archipelagu" mnie ciekawi. W książce z polskiego był fragment tej książki i myślę, że kiedyś przeczytam.
    http://pallaisse.blogspot.com/2016/10/samotnosc.html?m=1

    OdpowiedzUsuń