czwartek, 1 września 2016

Ulubieńcy miesiąca: Sierpień

grafika summer, goodbye, and September

1. Muzyka
Jakoś tak chciało mi się słuchać starszych kawałków. Swoją drogą są one zdecydowanie lepsze niż te współczesne. Chociaż i takiej muzyki też słuchałam. Miałam też jakąś fazę na soundtracki z filmów animowanych.





Powyższa to moje nowe uzależnienie :D
Uwielbiam Florence.

Znalezione obrazy dla zapytania batman mroczny rycerz Znalezione obrazy dla zapytania Legion Samobójców
2. Filmy
Obejrzałam wszystkie Batmany Nolana. Ja uwielbiam takie filmy i mogłabym je oglądać cały czas. Oprócz tego obejrzałam Legion Samobójców który zły nie był, ale deczko się na nim rozczarowałam; Strażników Marzeń i zaczęłam oglądać Flasha.

3. Książki
Pobiłam chyba swój życiowy rekord bo przeczytałam aż 13 książek. Ile ja bym dała żeby chociaż połowę z tej liczby czytać w roku szkolnym. Poniżej lista:
Syn Neptuna
Gra Endera
Znak Ateny
Dom Hadesa
Krew Olimpu
Fangirl - recenzja
Miecz Lata
Greccy Bogowie według Percy' ego Jacksona
Ukryta Wyrocznia
Próby żelaza
W śnieżną noc
Gwiazd naszych wina
Hotel Walhalla. Przewodnik po światach nordyckich.
Nie skończyłam czytać Mistrza i Małgorzaty - chyba jestem za młoda na takie lektury. W sumie to powinnam ją przeczytać bo to lektura na wakacje była, ale swoją drogą wakacje są po to żeby wypocząć właśnie od takich obowiązków. Drugą książką była Duma i uprzedzenie którą przerwałam nie całe 100 stron przed końcem książki.
Do mojej biblioteczki dołączyły także 3 nowe książki, ale je pokażę już w oddzielnym poście.
Ilość stron razem: 4 876
Ilość stron dziennie: ok. 157
Łącznie w wakacje przeczytałam 24 książki.

4. Inne
Hmm...Jakoś nie mogę przypomnieć sobie jakiś fajnych momentów. 
Miałam urodziny, ale wcale mnie nie cieszy to, że robię się co raz starsza. Miło nawet wspominam wyjazd na wieś na który na początku wcale nie chciałam jechać. I to by było na tyle. 
W wakacje chciałam się podszkolić trochę z hiszpańskiego, ale skończyło się na tym, że czytałam w kółko ciągle te same rzeczy i nauczyłam się tylko nazw kolorów. 
Chciałam się też nauczyć alfabetu Morse'a, ale ostatecznie umiem tylko wystukać sygnał o pomoc i swoje imię. Zawsze coś.

No i oczywiście miłego rozpoczęcia roku szkolnego :)
Ja już ze swojego wróciłam.


9 komentarzy:

  1. Chciałabym tyle przeczytać w wakacje XD Ale ja jak się rozleniwiam to po całości. Próbowałam czytać "Mistrza i Małgorzatę" ale mnie po prostu ta pozycja irytowała, więc odpuściłam.
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie no genialny wynik, ja nawet w połowie nie przeczytałam tyle co Ty! :D Kurdę, uwielbiam Batmana a no i Legion samobójców chce to obejrzeć! Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że nie zaciekawiła Cię "Duma i uprzedzenie", mnie ta powieść zauroczyła od pierwszych stron :) Nie oglądałam jeszcze "Legionu Samobójców" i podejrzewam, że niedługo to zmienię. Chciałabym wyrobić sobie opinię na temat tego filmu, mimo skrajnych opinii.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja przez całe wakacje 14 książek przeczytałam. XD
    Osobiście jestem ciekawa "Dumy i uprzedzenia".

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wynik, niestety sierpień to nie był mój miesiąc. Miałam prawdziwy zastój czytelniczy i przeczytałam wyłącznie dwie książki. "Jolene", ach jak dawno nie słyszałam tej piosenki. Dziękuję, że mi o niej przypomniałaś. :)
    Jakie wrażenia z "Flasha"? Też zaczęłam oglądać.

    Pozdrawiam serdecznie z:
    www.bookprisoner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 13 odcinek za mną jak na razie i się zaczyna co raz bardziej rozkręcać.

      Usuń
  6. Widać, że Twój miesiąc był udany w sensie czytelniczym :D Mi w sierpniu udało się przeczytać tylko jedną książkę, no ale lepsze to niż nic, haha.
    Pozdrawiam!
    https://loony-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. "Dumy i uprzedzenia" jeszcze nie czytałam, ale mam nadzieję kiedyś to zmienić i liczę, że mi się spodoba :D Lubie takie klimaty, więc chyba nie będzie źle :) Gratuluję świetnego sierpnia i życzę zaczytanego września!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja taką ilość książek przeczytałam w ciągu dwóch miesięcy. XD
    Osobiście uważam, że "Duma i uprzedzenie" to cudowna książka.

    OdpowiedzUsuń