sobota, 10 września 2016

Book Haul #5

W Sierpniu wzbogaciłam się jedynie tylko o trzy książki. Tak w sumie stwierdziłam, że na razie będę tylko kupować tylko te które bardzo chcę przeczytać albo te których mi brakuje do mojego zbioru. Niestety nie mam też teraz czasu zbytnio czytać - uroki klasy drugiej liceum i rozszerzonej historii, biologii oraz polskiego. 17 lektur mnie w tym roku czeka -.- Chociaż dwie i tak chciałam przeczytać więc może jakoś dam radę.  
No, ale ja przechodzę do stosiku :) 


Greckich Bogów dostałam od koleżanki na urodziny a resztę kupiłam sobie sama. 
Hotel Walhalla - fajny, mi się podobał tylko szkoda, że taki krótki bo ma raptem ok. 160 stron. 
Fangirl - nawet, nawet choć dla mnie bez polotu. Taka zwykła młodzieżówka. Nawet ją recenzowałam więc chętnych odsyłam do recenzji.
Greccy Bogowie według wiadomo kogo :) - mi się bardzo podobała,  typowy dla Ricka humor. Teraz trzeba jeszcze Herosów przeczytać.

I w sumie to ja nie mam już nic do dodania. 
Do napisania i pozdrawiam :)

6 komentarzy:

  1. Przynajmniej będziesz miała co czytać.
    Mi się "Fangirl" spodobało - poprawiło mi humor, kiedy byłam w dołku po finału konkursu przedmiotowego :)
    Pozdrawiam
    Tutti

    OdpowiedzUsuń
  2. ,,Fangirl'' czytałam i w sumie się zgadzam. Nie było źle, ale górnolotne to też nie było. Po prostu miłe czytadełko, od którego nie powinno się zbyt wiele wymagać. Reszta książek nie w moich klimatach. Pozdrawiam, Wielopasja

    OdpowiedzUsuń
  3. "Fangirl" czytałam, a dwie pozostałe w sumie bym chciała. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w sierpniu nie kupiłam żadnych książek. ALe za to za dwa tygodnie mam urodziny i zamawiam sobie paczkę jako prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fangirl aktualnie czeka na moim Kobo :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja z książek kupiłam ostatnio repetytoria do matury ;_;

    OdpowiedzUsuń